مقالات

نصب دستگاه تصفیه آب در تهران و حومه با آکوا تصفیه

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش چشمگیر رشد کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی، آلاینده‌های بیشتری وارد سفره‌های آب زیرزمینی شده است؛ در نتیجه استفاده از یک دستگاه تصفیه آب برای افرادی در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند، امری ضروری است. از طرفی پس از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، برخی از افراد خودشان اقدام به نصب آن می‌کنند. اما باید بدانید که نکاتی در نصب این دستگاه وجود دارد که اگر به خوبی رعایت نشود، ضمن عدم نصب صحیح، ممکن است به آن آسیب وارد شود. پس بهتر است از افراد متخصص و با مهارت در این زمینه یاری بگیرید. ما امروز در این مقاله قصد داریم راجع به نصب دستگاه تصفیه آب در تهران و حومه با آکوا تصفیه صحبت کنیم. پس اگر علاقمند به دانستن اطلاعات مفیدی در این زمینه هستید، ما را تا انتها همراهی بفرمایید.

 


مشاوره رایگان آکوا تصفیه

نصب دستگاه تصفیه آب

برای نصب این دستگاه باید مراحل نسبتا پیچیده‌ای را با دقت انجام دهید و به ابزارهای مختلفی نیازمند هستید؛ چرا که اگر نصب آن را به طور صحیح انجام ندهید، دستگاه نمی‌تواند عملکرد درستی را از خود نشان دهد. از طرفی با توجه به اینکه برای انجام این کار مهارت‌هایی از قبیل سوراخکاری لوله فاضلاب، نصب و تست فیلترها و… نیاز است؛ معمولاً کمتر کسی است که بتواند شخصاً بدون تجربه قبلی این کار را به طور صحیح انجام دهدچ از این رو به شما توصیه می‌کنیم که از یک تکنسین یا نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید تا علاوه بر نصب صحیح دستگاه، در کمترین زمان ممکن این شما این کار را برای شما انجام دهد و خیالتان را از بابت کارکرد صحیح دستگاه راحت کند. پرسنل مجرب و دوره دیده آکوا تصفیه در زمینه نصب دستگاه تصفیه آب و سرویس کلی و تعویض فیلترهای این دستگاه، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تهران و حومه هستند. اگر می‌خواهید به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهید، توصیه می‌کنیم با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید. در ادامه راجع به نصب دستگاه تصفیه آب و موارد مرتبط با آن، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نصب دستگاه تصفیه آب در تهران و حومه با آکوا تصفیه

آکووا تصفیه یکی از مراکز خوشنام و معتبر در زمینه معرفی، فروش و ارائه مشاوره در رابطه با با کیفیت‌ترین و درجه یک‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌باشد. همچنین تصفیه انواع ابزارهای لازم برای تصفیه آب و فیلترهای مرتبط و سایر قطعات دستگاه را نیز به بازار عرضه می‌کند. شرایط خرید از آکوا تصفیه فوق العاده ایده آل بوده و شما می‌توانید ضمن بهره‌مندی از تخفیفات، از گارانتی خدمات پس از فروش محصولات نیز بهره‌مند گردید. به عنوان مثال نصب این دستگاه را برای مشتریان به صورت رایگان انجام می‌دهد؛ یعنی شما هنگام سفارش دستگاه می‌توانید از حضور یک نصاب حرفه‌ای و راه‌اندازی و تست دستگاه تصفیه آب به شکل رایگان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که آکوا تصفیه برای شهر تهران و حومه کارآزموده‌ترین و با تجربه‌ترین تکنسین‌های خود استفاده کرده و هنگام بهره‌مندی مشتریان عزیز از خدمات نصب و راه‌اندازی این محصول، کوچک‌ترین نگرانی وجود نخواهد داشت. همچنین شرکت آکوا تصفیه این شرایط را در اختیار همشهریان گرامی قرار داده است تا از خدمات تعویض فیلتر و سایر اشکال‌های موردی نیز بهره‌مند گردند. برای مطالعه لیست کامل خدمات این سرویس‌ها، می‌توانید به سایت شرکت مراجعه نمایید.

مشاوره رایگان آکوا تصفیه

مراحل نصب دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر بخواهیم به طور خلاصه مراحل نصب این دستگاه را برای شما توضیح دهیم، شامل موارد زیر می‌باشد:

۱_یافتن یک مکان مناسب برای دستگاه تصفیه آب خانگی

۲_فراهم کردن ابزارآلات و لوازم مورد نیاز برای نصب دستگاه

۳_گرفتن انشعاب آب ورودی برای دستگاه تصفیه آب خانگی

۴_اتصال دستگاه به برق

۵_مشخص کردن فاضلاب یا خروجی پساب

۶_نصب کردن شیر برداشت روی سینک ظرفشویی

۷_نصب کردن فیلترهای دستگاه تصفیه آب

۸_آماده سازی دستگاه

۹_فیلترها و راه‌اندازی اولیه دستگاه تصفیه آب خانگی

۱۰_راه‌اندازی کامل آن و بررسی کارکرد دستگاه

۱۱_اقدامات لازم پیش از استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

مشاوره رایگان آکوا تصفیه

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی چه شرایطی نیاز است؟

پیش از نصب باید به این مسئله دقت شود که حتماً در نزدیکی محل نصب، انشعاب آب، لوله آب یا شیر آب وجود داشته باشد تا نصاب بتواند از آن برای ورودی آب به دستگاه کمک بگیرد. همچنین توصیه ما این است که دستگاه را در جایی نصب کنید که در نزدیکی سیم برق یا پریز برق قرار گرفته باشد تا برای استفاده از آن، مشکلی به وجود نیاید. برای دفع فاضلاب یا پساب دستگاه نیز بهتر است لوله سیفون ظرفشویی یا لوله فاضلاب یا چاه فاضلاب نزدیک به تصفیه آب باشد. ضمناً پیش از نصب محل مورد نظر را کاملاً چک کنید تا فضای لازم جهت نصب لوله‌ها و ایجاد حفره وجود داشته باشد. معمولاً بهترین جا برای نصب دستگاه تصفیه آب روی سینک ظرفشویی می‌باشد. نهایتاً توجه داشته باشید که دستگاه را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و آن را در معرض سقوط ضربه یا ریخته شدن مایعات نگذارید.

کلام آخر

در سال‌های اخیر میزان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به دلیل مسائل مختلف افزایش پیدا کرده است. از آنجایی که نصب این دستگاه برای افراد بی‌تجربه کار مشکلی است، لذا پس از خرید محصول بهتر است برای نصب آن از یک متخصص مجرب کمک بگیرید. آکوا تصفیه با داشتن چندین سال سابقه و تجربه مفید در زمینه معرفی و ارائه دستگاه تصفیه آب و خدمات مرتبط با آن در خدمت همشهریان تهرانی و حومه می‌باشد. در نظر داشته باشید که این شرکت همه مراحل نصب دستگاه را در منزل و تحت نظر شما انجام می‌دهد؛ به گونه‌ای که شما در جریان همه مراحل نصب دستگاه قرار داشته باشید. سپس بعد از تست سختی سنجی، شما می‌توانید از کیفیت آب مصرفی خود اطمینان لازم را کسب نمایید. در این مقاله ما راجع به نصب دستگاه تصفیه آب در تهران و حومه با آکوا تصفیه مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دادیم. امیدواریم که این نوشتار برایتان مفید واقع شده باشد. از این که تا پایان در کنار ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

مشاوره رایگان آکوا تصفیه

سوالات متداول

۱_آیا حتماً برای نصب دستگاه تصفیه آب باید از افراد متخصص کمک بگیریم؟

توصیه ما این است که در صورتی که در این زمینه تجربه لازم را ندارید، از فرد متخصص کمک بگیرید؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است در حین نصب دستگاه، به آن آسیب وارد نمایید.

۲_هزینه نصب دستگاه تصفیه آب چقدر است؟

تعرفه ثابتی برای انجام این کار وجود ندارد و هزینه‌ها در شرکت‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است. اما آکوا تصفیه با منصفانه‌ترین قیمت ممکن، این کار را برای همشهریان گرامی انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *