مقالات

بهترین قیمت تصفیه آب خانگی + ارسال به تمام کشور

در بسیاری از مناطق شهری و روستایی مشکل کیفیت آب وجود دارد که می‌تواند تاثیرات منفی روی سلامتی افراد بگذارد. اما خوشبختانه با وجود دستگاه تصفیه آب بسیاری از افراد کیفیت آب مصرفی خود را بهبود می‌دهند و با نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، راه مناسبی برای بهبود وضعیت کیفیت آب شور به خانه خود پیدا می‌کنند. در مقاله امروز ما قصد داریم راجع به بهترین قیمت تصفیه آب خانگی و ارسال به تمام کشور صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه، لطفاً ما را تا پایان همراهی بفرمایید. آکوا تصفیه همراه شماست .

دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

آب‌های آشامیدنی از سفره‌های آب زیرزمینی عبور می‌کنند؛ به همین دلیل مقدار زیادی از املاح موجود در خاک، به آب وارد می‌شود که ضمن اینکه برای بدن مفید هستند، ممکن است به سلامتی ما آسیب بزنند. ضمناً به دلیل ورود فاضلاب به طبیعت، ممکن است میزان آلودگی سفره‌های زیرزمینی افزایش پیدا کند؛ به همین دلیل طراحان و سازندگان در شرکت‌های مختلف شروع به ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی کرده‌اند که برای مناطقی که آب آشامیدنی آنها هنوز به اندازه استاندارد تصفیه نشده است، گزینه فوق العاده مناسبی می‌باشد و آنها می توانند بهترین تصفیه آب خانگی را از شرکت‌های معتبر خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. این دستگاه شامل مجموعه‌ای از اجزا و تجهیزات است که با استفاده از روش اسمز معکوس همه آلودگی‌هایی که در آب وجود دارد را، از بین می‌برد. تجهیزات موجود در این دستگاه شامل شیلنگ، فیلتر و… است که معمولا نصب شیلنگ‌های تصفیه آب توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می‌گردد. در ضمن در صورت استفاده از این دستگاه دقت داشته باشید که اگر زمان تعویض فیلتر تصفیه آب فرا رسید، حتماً اقدامات لازم را جهت تعویض تصفیه آب به عمل آورید؛ زیرا در غیر این صورت دستگاه عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

خوشبختانه این روزها شرکت‌های ایرانی نیز در زمینه طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب موفق عمل کرده‌اند. به گونه‌ای که توانسته‌اند گزینه‌های با کیفیتی را روانه بازار نمایند. بعضی از شرکت‌ها نیز با وارد کردن دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با کیفیت، به مشتریان عزیز خدمات لازم را ارائه می دهند. خانواده‌های ایرانی می‌توانند از طریق فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و یا مستقیماً به صورت حضوری محصول مورد نظرشان را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایند. در خریدهای اینترنتی امکان مقایسه قیمت‌ها در کمترین زمان ممکن مقدور است و می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. اما معمولاً خرید دستگاه‌های تصفیه آب ایرانی قیمت و کیفیتشان مقرون به صرفه می‌باشد و این روزها خانواده‌های ایرانی به خرید این دستگاه تمایل زیادی پیدا کرده‌اند. شما نیز می‌توانید ضمن در نظر گرفتن نیاز و بودجه خود، مشخصات و قابلیت‌های دقیق دستگاه مد نظرتان را بررسی کرده و گزینه مناسب را انتخاب نمایید. ضمناً بیشتر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی بوده که در صورت ایجاد مشکل، می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید. ضمنا برای حل کردن برخی از مشکلات مربوط به دستگاه تصفیه آب خانگی، می‌توانید جدول عیب‌یابی دستگاه تصفیه آب خانگی را مطالعه نمایید.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به مواردی که توضیح دادیم، امروزه احساس نیاز برای استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی بیشتر شده است. اما بهتر است بدانید که یکی از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با خرید این دستگاه وجود دارد، بهترین قیمت تصفیه آب خانگی است. مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند. آکوا تصفیه در تلاش است تا ضمن ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی، دستگاه تصفیه آب را با منصفانه‌ترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. در این صورت می‌توانید با استفاده از این دستگاه سلامتی خود و خانواده‌تان را تضمین کرده؛ زیرا این دستگاه همه آلودگی‌ها و رسوبات را از بین می‌برد و بو و طعم آب را بهبود می‌بخشد. آکوا تصفیه امکان ارسال محصولات خود به سراسر کشور را دارد؛ کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره گ، دستگاه مد نظر خود را خریداری نمایید. همکاران مجموعه حاضر به خدمت شما عزیزان و آماده پاسخگویی به همه سوالات شما می‌باشند.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

شما می‌توانید در فروشگاه‌ها و مراکز مختلف انواع و اقسام مارک‌ها و مدل‌های مختلف از دستگاه تصفیه آب خانگی را ببینید و با توجه به نیاز خود، گزینه مناسب را خریداری نمایید. سعی کنید هنگام نصب دستگاه تصفیه آب در رابطه با موارد مرتبط با آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. به عنوان مثال طریقه هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مواردی است که بهتر است در مورد آن آگاهی لازم را داشته باشید؛ چرا که دستگاه شما از هر نوعی که باشد، نیاز به انجام این کار دارد. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی عبارت‌اند از :

_دستگاه زیر سینکی

_دستگاه سرشیری

_رومیزی کلمنی

_دستگاه سه مرحله‌ای

_دستگاه شش مرحله ای

_دستگاه هفت مرحله‌ای یونیزه قلیایی

_دستگاه ورودی آب ساختمان

_دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به چه عواملی بستگی دارد. در پاسخ به این سوال می‌خواهیم به بررسی برخی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند روی قیمت این دستگاه تاثیر بگذارد، بپردازیم:

۱_عامل اول اندازه دستگاه است؛ همانطور که گفتیم دستگاه‌های تصفیه آب در انواع مختلف سرشیری، زیر سینکی، رو کابینتی و… وجود دارند. پس اندازه آنها روی قیمت نهایی دستگاه می‌تواند تاثیر مستقیمی بگذارد.

۲_نوع دستگاه دومین عاملی است که روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال دستگاه اسمز معکوس با دستگاه اولترا فیلتراسیون قیمت متفاوتی دارد.

۳_مورد سومی که روی قیمت نهایی این وسیله تاثیرگذار است، کیفیت قطعات آن است. بدیهی است که هر چقدر از مواد اولیه مرغوب‌تری برای ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی بهره گرفته شود، ضمن اینکه کیفیت محصول بالاتر می‌رود، قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

۴_نوع و فیلترهای به کار رفته در دستگاه نیز که معمولاً از ۴ تا ۸ مرحله فیلتراسیون است، در قیمت اثرگذار خواهد بود.

۵_عامل پنجم، فصل مورد تقاضا است. همه ما می‌دانیم که زمانی که تقاضا برای یک محصولی افزایش پیدا می‌کند، قیمت آن نیز اندکی بالا می‌رود؛ در رابطه با دستگاه تصفیه آب خانگی نیز این مسئله صادق است. در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل تقاضای بالا، قیمت کالا نیز اندکی افزایش پیدا می‌کند.

۶_شهر مورد تقاضا نیز میتواند روی قیمت نهایی دستگاه تاثیر بگذارد. به عنوان مثال در کشور ما شهرهای اهواز و قم کیفیت آب آشامیدنی پایین‌تری نسبت به سایر شهرها دارند. به همین دلیل ممکن است دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که در بازارهای این شهرها به فروش می‌رسد، کمی گرانتر باشد.

۶_اگر دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی بخرید مواردی مانند هزینه‌های تولید آن مانند مالیات، حمل و نقل، دستمزد و بیمه کارگر و… روی قیمت نهایی محصول اثر دارد‌‌. اگر تصفیه آب خانگی خارجی را خریداری ؛ مواردی از قبیل  هزینه‌های گمرک، نوسانات نرخ ارز و قیمت دلار قیمت نهایی دستگاه تصفیه آب تاثیرگذار می‌باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید این دستگاه جزو مواردی است که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد؛ زیرا می‌توان دستگاه را با توجه به نوع آلاینده‌ها و میزان آلودگی‌های موجود در آب منطقه خریداری کرد. پس تشخیص این مسئله ممکن است برای افراد غیرمتخصص اندکی گیج کننده باشد. از طرفی با توجه به اینکه انواع و اقسام برندهای مختلف ساده و پیچیده در بازار وجود دارد؛ ممکن است خریداران دچار سردرگمی شوند که کدام گزینه را انتخاب نمایند. توصیه ما این است که خرید ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید. سپس دقت داشته باشید که از مکان‌های معتبر اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نمایید؛ چرا که با انجام این کار ضمن اطمینان از اصالت کالا، در صورت نیاز به راحتی می‌توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید. شرکت آکوا تصفیه ضمن داشتن سابقه‌ای درخشان و تجربه مفید در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگیژ می‌تواند یکی از معتبرترین مراکز این محصول باشد.

نتیجه گیری

همه ما می‌دانیم که کیفیت آب شرب مسئله بسیار مهمی است که مستقیماً می‌تواند روی سلامتی انسان تاثیرگذار باشد؛ لذا این روزها اکثر افراد با نصب تصفیه آب خانگی این مشکل را حل کرده‌اند. با توجه به اینکه تنوع بالای این محصول باعث شده است تا نیازهای خانواده را بر اساس سلیقه و بودجه آنها برطرف گردد؛ شما نیز می‌توانید این دستگاه را از آکوا تصفیه که تهیه نمایید که این شرکت در زمینه تولید و نصب تصفیه آب خانگی سابقه درخشانی دارد. همچنین محصولات خود را با قیمتی مناسب و منصفانه ارائه می‌دهد و امکان ارسال به تمام کشور را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. در این مقاله ما سعی کردیم راجع به بهترین قیمت تصفیه آب خانگی و موارد مرتبط با آن صحبت کنیم. امیدواریم از این نوشتار بهره کافی را برده باشید. از این که تا پایان در کنار ما بودید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

سوالات متداول

۱_استفاده از دستگاه تصفیه آب چه مزیتی دارد؟

این دستگاه آب آشامیدنی را با مزه و بوی عالی ارائه می‌دهد و همه مواد شیمیایی موجود در آن به علاوه ویروس‌ها و باکتری‌ها موجود در آب را از بین می‌برد. ضمناً با استفاده از دستگاه تصفیه آب می‌توانید مشکلات گوارشی که به دلیل نوشیدن آب‌های آلوده اتفاق می‌افتد را برطرف کرده و روزانه مقدار بیشتری آب سالم را بنوشید.

۲_چرا با وجود تصفیه آب‌های شهری، نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب هست؟

متاسفانه به دلیل هزینه‌های بالای فیلتراراسیون دقیق آب، اکثر آب‌های شهری به صورت کامل تصفیه نمی‌شوند و سمومی مانند نیترات، آرسنیک و سایر مواد سنگین موجود در آن همچنان باقی می‌مانند؛ در نتیجه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی گزینه مناسبی برای برطرف کردن این آلودگی‌ها می‌باشد.

۳_چرا آب موجود در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی طعم تلخی دارد؟

از آنجایی که در اکثر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی از فیلتر ممبران استفاده می‌شود، باید بدانید که این فیلتر دقت بالایی در تصفیه آلاینده‌ها داشته و خروجی آن آبی تلخ و بی‌مزه است. البته بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب فیلتر مینرال را نیز نصب می‌کنند تا ضمن افزایش خواص آب، تلخی آن را از بین ببرد.

۴_آیا دستگاه تصفیه آب همه مواد معدنی طبیعی را حذف می‌کند؟

این مسئله بستگی به تعداد و نوع فیلترهای موجود در دستگاه دارد. بهترین دستگاه تصفیه آب دستگاهی است که ضمن حفظ مواد معدنی مفید، مواد مضر را از بین ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *